joi, 29 mai 2014

Rina 5- Proteine

Veşti bune!
După primul ciclu de patru zile cântarul a luat-o din nou în jos. Pot zice cu certitudine că asta e dieta care mă face fericită.
Love Rina!!!
Azi am zi de proteine. 
Până la prânz am mâncat banană şi căpşune la două ore. La prânz pentru că am avut de ieşit mi-am făcut un sandvici din pâine integrală, feliuţe de salam şi salată. 
Spre seară, după ce alergarea mea s-a încheiat, am preparat o friptură din:
- Carne de viţel
- Ceapă verde tocată
- Usturoi verde tocat
- O roşie feliată
- Jumătate de ardei mărunţit
- Condimente
- Două linguri ulei de măsline
Apă să le acopere pe toate. Apoi, le-am fiert până n-au mai ştiut de ele. Prefer să fierb de regulă preparatele, oricare ar fi ele, deoarece nu mai am probleme cu colecistul de când mănânc aşa. 
  Rezultatul preparatului meu aşezat pe pat de salată verde se găseşte mai jos:

Niciun comentariu: