duminică, 25 mai 2014

Rina2-Ziua de amidonuri

Rina 2-Amidon

Evident din două în două ore fructe, până la orele prânzului.

Şi m-am apucat de bucătărit de mi-e mai mare dragul de mine. 

Să vă povestesc despre ziua numărul doi,ziua de amidon:

M-am gândit să pregătesc ceva pe bază de orez. Prima tendinţă ar fi fost pilaful că  e la îndemâna oricui. Dar povestind cu o prietenă din Norvegia despre posibilitatea de a prepara nişte sărmăluţe numai cu legume permise am decis să rămân la sărmăluţe în foi de viţă. 
Am cules cincisprezece foi de viţă pe care le-am spălat bine şi le-am opărit. 
Separat, într-o crăticioară am pus două linguri de ulei de măsline în care am pus o jumătate de ceapă tocată mărunt şi am călit-o până a devenit aurie. 130 Grame orez fix, spălat şi călit îşi aştepta rândul. Separat am tocat aşa: o jumate de ardei roşu, o jumătate de roşie, o legătură de mărar verde, o bucăţică de gulie răzuită pe răzătoarea mare şi un morcov de mărimie medie de asemenea răzuit. 
Am adăugat legumele peste ceapa rumenită mestecând continuu, apoi orezul. Sare şi piper, şi aproximativ 100 ml bulion de casă. Le-am înnăbuşit pe toate apoi am lăsat să se răcească. Am umplut foile de viţă şi le-am înghesuit unele lângă altele în crăticioară împreună cu cealaltă jumătate de roşie tăiată felii, peste care am turnat apă. Am întors o farfurie cu dosul în sus şi le-am pus la fiert. 

Rezultatul este acesta:                     

 P. S. Am postat în seara aceasta meniul de mâine deoarece lucrez toată ziua .

2 comentarii:

Mihaela spunea...

Super reteta!
Am inceput si eu de ieri dieta.
Tu cum stai? O mai tii?

Lucia spunea...

Mă bucur mult Mihaela. Eu am ţinut cele 90 de zile, am trecut pe menţinere dar postez până în a 90-a zi idei de meniuri . Am slăbit 16 kg dar voi mai ţine încă odată această dietă deoarece am multe kg de dat jos. Mult succes îţi doresc!