duminică, 29 iunie 2014

Rina 36- carbo

Şi dacă  e carbo, festin să fie.
Pentru masa de prânz, 130 grame paste fierte în apă cu puţină sare. 
Separat o lingură ulei de măsline, o ceapă mină mărunţită, o felie de ardei verde tocat, o linguriţă busuioc,o jumătate de linguriţă ardei iute, o roşie făcută pătrăţele şi puţin delikat înnăbuşite până la loc comanda. Spălăm pastele deja fierte şi le adăugăm la compoziţia de legume călite. Le mai lăsăm un minuţel pe aragaz. Gata!
Pentru cină, am pus într-un vas 10 linguri de făină, coaja de la o lămâie rasă, o lingură de zahăr, un ou, un cum mic de unt apoi am mixat continuu turnănd lapte şi aproximativ 100 ml apă minerală, până la consistenţa unei smântâni groase. Am pus şi puţină sare în compoziţie... După ce am prăjit clătitele una după alta, tot aşa una după alta le-am unit cu cremă de vanilie şi ciocolată, iar pe deasupra am răzuit ciocolata neagră pe care de altfet trebuia să o mănânc într-o zi carbo. Să aveţi poftă!

Niciun comentariu: