luni, 2 iunie 2014

Rina 9- Proteine

Ce zi!
Încărcată până la saturaţie. Fără poze, dar nu fără mâncare. Că doar nu trăim cu aer, nu-i aşa?
Deci,până la prânz am mâncat cireşe. 
Şi pentru că ieri a fost ziua copilului, şi pentru că am ieşit la plimbăreală cu cei doi nepoţei, şi pentru că a fost şi ziua sătmarului, şi ...în fine- pentru că ieri am avut zi de vitamine, am comandat o porţie de hamsii cu usturoi. 
Nu le-am pozat. Dar le-am mâncat fraţilor pe jumătate, de nu s-au văzut. 
 Mmmm!
Am mai mâncat şi o bucăţică de pulpiţă de cocoş proaspăt scăldat în supica preparată pentru familie, din care n-am ezitat să beau şi eu o cană- că doar e permis şi chiar indicat. 
Cina va fi aproape la fel. Tot proteine, că azi e ziua lor. Şi musai din carne că aşa am învăţat noi, nu-i aşa?
În ziua de proteine nu se amestecă brânza cu carnea, şi nici ouăle cu celelalte...
Şi pentru că nu am poză cu ce-am mâncat, voi pune o poză cu cine a mâncat!


Niciun comentariu: