marți, 1 iulie 2014

Rina 38- Proteine


Pentru azi am ales să prepar şi o ciorbiţă şi o tocăniţă... 
Pentru ciorbă am folosit : 2 morcovi, doi pătrunjei, o ţelină medie, ciuperci champinion 5 bucăţi, o ceapă, un ardei roşu şi unul verde, o gulie, o legătură leuştean, toate mărunţite şi puse să aştepte cuminţi până când separat într-un vas mai mare s-au terminat de fiert două oase de văcuţă. Când de pe ele s-a desprins carnea, am desfăcut-o şi am tăiat-o mărunţel adăugându-o la legumele care deja erau în aşteptare, iar supa de pe oase am adăugat-o peste trecându-o printr-o strecurătoare. Le-am mai fiert împreună şi la urmă am adăugat borş magic de la Maggy. 








Tocăniţa am făcut-o simplu: am tăiat bucăţele mici aproximativ 500 gr carne de purcel fără grăsime, o ceapă, o roşie, un ardei, condimente, am acoperit totul cu apă şi le-am fiert suficient de mult încât carnea să ai impresia că ţi se topeşte în gură.
Le-am servit cu salată de vară.

Niciun comentariu: