duminică, 13 martie 2011

Start!


"Viaţa este de departe lucrul cel mai important pentru a vorbi atât de serios despre el" Oscar Wilde

Am ales acest citat deoarece m-am gândit să scriu despre seriozitatea cu care uneori privim viaţa.
Ori de câte ori suntem serioşi, nu prea e loc de zâmbete. Ce să mai vorbim de râs. Un râs sănătos, în hohote, în stare să molipsească pe toată lumea.

Unii nu-şi mai descreţesc frunţile, pe când alţii pot face haz de necaz.
Care sunt cei ce găsesc puterea de-a merge mai departe? Unii sau alţii?

Toţi avem probleme. Le avem şi dacă plângem şi dacă zâmbim.
Atunci nimic nu ne împiedică să începem cu un zâmbet.
De ce ne-am axa asupra pierderilor?
Mai bine să facem (chiar şi mental) o listă cu toate lucrurile bune care ni se întâmplă.

Apoi, am putea căuta compania oamenilor care râd cu uşurinţă chiar şi de ei înşişi.
Vom găsi mai uşor partea amuzantă a vieţii.

Erau puţine lucrurile de care să mă fi bucurat odinioară, dar masa la care stăteam într-un băruleţ sau banca din faţa hotelului din centru, unde stăteam ciorchine, musteau de veselie. Cred că atunci puteam pava cu zâmbete mai uşor drumul care traversează viaţa.
Acum de ce n-am putea?

Niciun comentariu: