luni, 30 august 2010

E greu? E uşor?


Întotdeauna au existat timpuri când lucrurile au mers şi prost.
Din nefericire, se întâmplă să trăiesc acest timp când lucrurile merg foarte prost atât pentru mine cât pentru majoritatea dintre noi.
Lucrurile au luat-o razna...
Avem nevoie urgent de asistenţă şi este destul de dificil să o primim pentru că societatea în care trăim este una bolnavă.

Spre cine să ne îndreptăm pentru a primi ajutor?

Am investit în prieteni sau familie. Ca într-o casă frumoasă construită cu mult timp înainte. Dar cu toate că materialele pe care le-am folosit erau de cea mai bună calitate, prea multele furtuni s-au furişat în cele mai ascunse cotloane, încercând să ia pe sus măcar o parte mică ...

Nelinişti profunde...atât de profunde încât uneori uităm că mai trebuie să luăm sub acoperişul nostru pe cei care au investit, sau cu care am investit împreună.

Am analizat lucrurile. Mi-am dat seama într-un târziu câtă nevoie de îngrijire au părţi din casă... efort, atenţie...

Şi cum nu putem schimba nimic din ceea ce este, schimbarea atitudinii faţă de situaţie este vitală.

Departe de mine gândul să cad într-o stare de prostraţie să nu mai pot face nimic. Nu de mult m-am bălăcit în apele ei tulburi aşa că trebuie din nou şi din nou să-mi propun nişte obiective.
Iată la ce m-am gândit:

-Sunt puternică. Pot să realizez tot ce-mi propun!
-Indiferent de greutatea problemei nu mă simt copleşită deloc!
-Nu există "nu pot"! Nu există "dar" !- înainte de a lua o decizie gândesc problema! -Nici eşecul, dar nici succesul nu reprezintă o sursă de teamă pentru mine!
POT ŞI VOI REUŞI!

Niciun comentariu: