sâmbătă, 11 decembrie 2010

Este mai multă fericire în a da...


N-am mai trecut de mult pe-aici... dar azi a fost musai să trec.

Am simţit nevoia să scriu cu cerneala sufletului ceea ce cu secole în urmă a spus un important personaj biblic, adică, "este mai ferice a da decât a primi"


În urmă cu ceva vreme, să tot fie vreo 2-3 ani, un om extraordinar şi-a terminat cursa pământească. A lăsat în urmă o soţie derutată, o femeie care probabil nu a făcut nimic fără cel ce i-a fost alături cel puţin patruzeci de ani.
Am ales din calculatorul meu o poză cu ei doi. Am pus-o într-o ramă şi i-am oferit-o. M-a privit îndelung cu ochii împăienjeniţi, mi-a sărit în gât, m-a sărutat şi mi-a mulţumit de parcă le-aş fi facilitat o întâlnire de taină.
Mai târziu o prietenă dragă mi-a spus cum a văzut-o sărutând acea poză ca pe-o icoană sfântă.

Azi, un telefon a tulburat plăcuta conversaţie pe care o aveam, într-un cadru deosebit.
Fiica unei prietene de doar un anişor şi câteva luni , era dusă cu salvarea la spital. În maxim 15 minute eram şi noi acolo.
Pentru mine nu a fost mare lucru...
Pentru ea a însemnat enorm.
Spun asta deoarece mesajul pe care l-am primit mi-a încălzit inima.
Citez: " vă mulţumim mult pentru grija voastră iubitoare. Vă rămânem recunoscători."

Dăruirea cu altruism are propriile ei recompense. Şi nu mă refer absolut de fel la o recompensă de natură materială.

Niciun comentariu: