sâmbătă, 10 octombrie 2009

Ce-i?

-Când te trezeşti dimineaţa şi simţi o bucurie în suflet, ce-i?
Întrebarea aceasta i-am pus-o dragului meu, care mi-a răspuns:
-Înseamnă că iubeşti!
M-a prins!
Iubesc! Îmi vine să râd, să plâng să zburd de bucurie! Iubesc! Oamenii, florile, aerul pe care îl respir, dimineaţa că mi-a mai oferit o nouă zi să-mi împărtăşesc dragostea cu alţii, şi nu în ultimul rănd pe Dumnezeu, că m-a creat dându-mi posibilitatea să iubesc.
Vă doresc tuturor aceeaşi bucurie în fiecare dimineaţă!




4 comentarii:

Miriam spunea...

Zâmbesc şi eu alături de tine, dragă Lucia! :)

Vocea lui Marcel Iureş şi verstele biblice îmi dau arpi, aripi de iubire şi dor după Dumnezeul nostru!
Fie ca în toate zilele să te trezeşti zâmbind şi să adormi zâmbind!

Abel Cavași spunea...

Ferice de cei care-şi apleacă mintea lor minunată pentru a înţelege şi a simţi asemenea lucruri!

Miriam spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
claudia spunea...

si ce greu e in zilele noastre sa te trezesti atat de frumos!