vineri, 20 noiembrie 2009


Te confrunţi cu încercări? te simţi uneori descurajat şi incapabil să le faci faţă? Ai uneori impresia că nimeni nu s-a mai confruntat cu o problemă ca a ta şi că nu există nici o soluţie?
Nu eşti singurul!
Recent am trecut prin astfel de frământări.
Ce facem atunci când credem că nu mai există nici o ieşire?
Cineva spunea: " Când Dumnezeu închide o uşă, deschide o fereastră".
La început te zbaţi ca o pasăre prinsă în laţ şi închisă în colivie. Cauţi fereastra! Pare să nu existe nici un locşor pe unde să ieşi. Şti că există dar nici n-ai habar unde ar putea fi. Deşi e chiar lângă tine eşti incapabil să o vezi...
Deschid Biblia! Iacov 1:2 îmi spune: " fraţii mei, să priviţi ca o mare bucurie când treceţi prin felurite încercări".
Felurite...adică multe şi variate-îmi spun...
Tot despre felurite încercări îmi vorbeşte şi Petru în întâia sa carte.
Apoi zăresc fereastra!
"Fiecare din voi să slujească după darul pe care l-a primit.
Fiecare din voi...adică mai mulţi...sau toţi? deci şi eu?
Slujitorii lui Dumnezeu o sursă de încurajare, deci...Păstorii creştini de asemenea.
Care este deci darul lui Dumnezeu prin care putem deschide ferestre sufletelor noastre zbuciumate ? Îmi stăruie în minte: " Eu plec, dar vă voi trimite un mângâietor..." Harul său, este mereu disponibil. Condiţia: să-l cerem stăruitor, căci Tatăl nostru este dispus să ni-l ofere. Apoi, manifestând roadele sale, vom fi întotdeauna pregătiţi să încurajăm. Fiecare pe celălalt prin darul care i-a fost încredinţat.
Un lucru este sigur: Indiferent de natura încercării, va exista întotdeauna o expresie a harului care să i se potrivească. Indiferent de felul ispitelor şi încercărilor cu care ne confruntăm, Dumnezeu ne sprijină în modul potrivit la timpul potrivit. Totul este ca noi să găsim fereastra în locul în care trebuie!

Niciun comentariu: