sâmbătă, 25 februarie 2012

Despre un alt fel de renunţare



Să renunţăm la încercarea de a fi perfecţi. 
Să renunţăm la a ne compara cu alţii. 
Să renunţăm la ură, ranchiună sau lene.
Un zâmbet poate schimba o lume deci şi la tristeţe e cazul să renunţăm.
Nu suntem singuri în univers. Să renunţăm şi la a face singuri anumite lucruri. Bucuria împărtăşită e mai de preţ aşa.
La ce-am mai putea să renunţăm?

A cumpăra lucruri de care nu avem nevoie... o bună gestionare a banilor, un stres mai puţin!
Am putea să mai renunţăm la a da vina pe ceilalţi pentru problemele noastre. Pe măsura asumării responsabilităţilor în viaţa noastră ne vom făuri o lume de vis.
Şi de ce-am face promisiuni pe care nu le putem respecta?
Să renunţăm la sentimentul dreptăţii.
Să renunţăm la a fi diferit doar de dragul acestui lucru. Atrage după sine comparaţia.
Oricât de bună sau rea este situaţia de acum ea se va schimba. Să renunţăm deci la evitarea schimbărilor!
Am putea renunţa la gânduri despre ce nu am dori să se întâmple, timp în care le îmbrăţişăm pe acelea ce-am vrea să se petreacă-n viaţa noastră. 
Oare la ce-ar trebui să mai renunţăm?

Niciun comentariu: