vineri, 2 martie 2012

Azi...

Azi dimineaţă am auzit cântecul firav al unei vrăbiuţe. Mai apoi două turturele s-au dezmierdat în miros de primăvară.
Am deschis ferastra să intre miros de pământ reavăn...
E primăvară din nou! 
Aproape am uitat cum e să-ţi cânte pasărea la fereastră, de-atâta iarnă...
Sunt fascinată!
Voi arunca şi eu partiturile de gheaţă. Am învăţat de la pasăre că trebuie să compun alte melodii din suflet pentru suflet.
Şi de la floare am învăţat o lecţie de viaţă:
 -Ea străpunge zăpada, învinge gerul şi înfloreşte.
Aşa m-a învăţat cum e să-nfloreşti în fiecare dimineaţă pentru cei dragi.
 Am mai învăţat de la floare să-mprăştiu parfum de fericire în juru-mi, şi din paleta de culori să-nvăţ ce-nseamnă armonia.
Am învăţat cum e să fiu eu însămi primăvară pentru mine şi pentru cei dragi!

2 comentarii:

Abel Cavași spunea...

Primăvara descrisă aici de tine care începe acum este trecătoare, dar aceste gânduri frumoase pe care ni le dăruieşti astfel sunt veşnice!

Lucia spunea...

Ohh! Mulţam dragă!