miercuri, 20 martie 2013

20 Martie


  Primăvară şi fericire, că despre asta e vorba. Pentru prima dată în acest an, se sărbătoreşte pe 20 Martie. Şi tot azi, începe practic primăvara. 
Să fie o legătură între cele două? 
S-a decretat ca ziua internaţională a fericirii să fie azi. Azi când oficial primăvara îşi face apariţia în mod timid, tot azi am citit cum că s-a instituit un cod galben de ninsori, viscol şi precipitaţii. Nu pot schimba starea vremii.
Dar viaţa? Putem  să ne-o imaginăm  ca pe o poveste pe care-o putem modifica oricând dorim. O putem schimba exact aşa cum vrem, pentru că noi suntem  cei ce ne scriem fiecare zi din an şi fiecare an din viaţă.
-Lucruri care mă fac fericită?
-Lucrurile simple, care nu pot fi cumparate: familia, iubirea, faptul că mă trezesc în fiecare dimineaţă sănătoasă şi seara mă topesc în braţele dragului meu de mai bine de-un sfert de secol, bunatatea, speranta, libertatea, prietenii, animalele, muzica bună, anotimpurile cu frumuseţea lor, cărţile, surprizele, zâmbetele celorlalţi .. e o listă tare lungă ... 
Cred că regasim fericire în toate momentele, lucrurile şi  gândurile  pozitive şi liniştite.




Pe tine ce te face fericit? 

2 comentarii:

Abel Cavași spunea...

Pe mine mă face fericit faptul că este adevărată afirmaţia: „seara mă topesc în braţele dragului meu de mai bine de-un sfert de secol”. Mă bucură completitudinea familiei noastre. Mă mai fac fericit momentele în care pot să găsesc o punte de legătură între ceea ce gândesc şi ceea ce trebuie să exprim. Mă face fericit cercetarea. Dar tu eşti alfa şi omega mea! Cu tine a început totul şi cu tine se va sfârşi totul.

Lucia spunea...

M-ai topit! Cum poţi să nu fi fericit când cineva te înconjoară cu atâta dragoste?