joi, 6 mai 2010

Bucuriile vieţii...


Moment de linişte profundă. Desigur, în amalgamul vieţii puteam să mă opresc la tristeţi pentru că se găsesc mereu, la orice pas.
Dar de ce să mă opresc la buruieni? De ce să nu văd planta care creşte?
Aşa că: -Go!- mi-am zis.
Şi iată-mă, căutând bucuriile vieţii, micile bucurii care m-au întâmpinat azi:
Lalelele galbene din vaza cu motive chinezeşti, mirosul de cafea proaspătă, pisicuţa (Lina), somnul liniştit al copiilor noştri, liliacul înflorit de la poarta casei, maşina parcată corect ( fusese băietul nostru cu ea şi are doar de o săptămână dreptul de a conduce), căldura cu care dragul meu mă privea în drum spre locul de muncă, muzica bună pe care o ascult în acest moment...şi ziua abia a început!

2 comentarii:

denisia spunea...

Esti o rasfatata.. nu vad cum ai putea sa te plangi de ceva. Ai toate motivele din lume sa te bucuri.
O zi plina de bucurii iti doresc.

Lucia spunea...

Denisia, soţul meu spunea : Chiar eşti o răsfăţată...apoi m-a sărutat!
Crezi că mă răsfăţa? :D
Zile senine şi din partea mea!