duminică, 30 mai 2010

Teamă?


Bomboane şi dopuri pentru urechi. Aceste două articole am înţeles că nu trebuie să-mi lipsească din geantă.

Plecăm la Roma. Cu avionul. Am un tremur în mine cu atât mai mult cu cât ziua se apropie.


Mi-e frică de înălţimi, de urechi înfundate, de zbor, de goluri de aer de turbulenţe şi de câte şi mai câte.

Mi-am petrecut o bună parte din vreme citind pe net ce înseamnă zborul cu avionul. Până mă întorc, evit să urmăresc "Dezastre în aer". Nu de alta dar oricum am părul vâlvoi:))

2 comentarii:

Praf de Stele spunea...

Ce frumos de tine ! Pot sa te si invidiez ? Cand va fii ziua cea mare ? Oricum, vei invinge teama si ai sa traiesti ceva frumos si inedit. Nici eu n-am fost niciodata cu avionul, dar am de gand sa ma duc ramane de vazut cand.Decat sa calatoresti vreo 30 de ore cu Atlassibul mai bine cu avionul.

Lucia spunea...

Avem bilete pe 2 Iunie. Cred că va fi frumos.
Cu Atlassibul nici nu mă gândeam să merg.
Vin cu poze.
Dacă nu apar să şti că am rămas agăţată sus. :D