sâmbătă, 5 decembrie 2009

Este în pericol corabia ta?


Suntem în pericolul de a suferi un naufragiu pe marea răscolită a acestei vieţi? Trăim într-o lume plină de nelinişte şi greutăţi. Unii suntem deprimaţi şi descurajaţi şi ne simţim neputincioşi în faţa problemelor care se înmulţesc. Putem noi fi „bine dispuşi“ într-un timp ca acesta? În cea mai mare măsură cred, depinde numai de noi, spre ce direcţie ne canalizăm privirea noastră. Vom permite problemelor să ne facă orbi faţă de multele şi frumoasele lucruri pe care le avem în jurul nostru? Sunt multe lucruri care ne fac bucurie: Un apus de soare bogat în culori, o plimbare printr-un parc frumos, colindarea pădurii... Ochii curaţi ai copiilor noştri, zâmbetul cald al partenerului de viaţă însoţit de o strângere discretă de mână care te asigură " Voi fi lângă tine mereu orice s-ar întâmpla"... O atitudine de bucurie este de mare ajutor pentru a trece peste necazuri. Dacă nu medităm asupra greutăţilor, le vom suporta mai uşor. Dacă vom avea o atitudine de bucurie , atunci vom fi mai sănătoşi. Dacă vom alătura bucuriei iubirea şi blândeţea, succesul nostru este garantat! Suntem oare în pericolul de a suferi un naufragiu?!

Un comentariu:

Miriam spunea...

Lucia, nu ştiu de ce, dar atunci când apare o mică problemă, parcă ni se îneacă toate corăbiile...Parcă e aşa de greu să ne amintim că avem atâtea alte motive de bucurie...Şi ne cufundăm în tristeţe deşi ştim că nu ne e bine...
Parcă ar trebui să vină cineva să ne arate că trebuie să fim fericiţi...
Eu cred că o să îl rog pe îngeraşul meu să îmi amintească mereu să mă bucur de lucrurile mici din jurul meu :) Descopăr tot mai mult că e o prezenţă angelică în jurul meu şi îmi oferă o prietenie de o frumuseţe nepământeană...E ,,mâna" Lui Dumnezeu ce îmi atinge inima...

Fii binecuvântată, Lucia!